Warning: Illegal string offset 'html' in /home/nissansi/public_html/forums/cache/skin_cache/cacheid_1/skin_topic.php on line 907
Pre workout - Hardtuned.net

Jump to content


Pre workout 

40 replies to this topic

#1 BEV5TA

  • Joined:22-September 07
  • Location:Australia NSW
  • Car:Silvia S13

Posted 22 April 2013 - 08:04 PM

Hey guys,

I use to use a pre workout before most went off the shelf, such as the famous jack3d. I have tried one very soon after they released preworkouts without that ingredient that was banned (forgot the name?) and was very disappointed.

However, I know most dont recommend using it, but what is a "good" preworkout in the market? Something that you can feel it kicking in and actually working, like or close to the old ones.

Thanks in advance.

#2 maiky-s15R

  • Joined:03-August 05
  • Location:Australia SA
  • Car:99 s15 SPEC R

Posted 25 April 2013 - 10:14 AM

Finaflex ignite is good also stunner d

#3 chris_c30

  • Joined:29-December 12
  • Location:Australia SA
  • Car:s14a 200sx

Posted 25 April 2013 - 11:17 AM

You can still get hemo rage orthough I thought it was banned

#4 BEV5TA

  • Joined:22-September 07
  • Location:Australia NSW
  • Car:Silvia S13

Posted 28 April 2013 - 05:25 PM

Hemo has a new formula on the shelf now, but I did end up getting it and I'm pretty happy with it so far.

Thanks guys

#5 chris_c30

  • Joined:29-December 12
  • Location:Australia SA
  • Car:s14a 200sx

Posted 28 April 2013 - 05:31 PM

 BEV5TA, on 28 April 2013 - 05:25 PM, said:

Hemo has a new formula on the shelf now, but I did end up getting it and I'm pretty happy with it so far.

Thanks guys
I still have the old stuff goes off

#6 Rocky88

  • Joined:09-May 09
  • Location:Australia SA
  • Car:JK Rubicon

Posted 29 April 2013 - 11:43 AM

Tried craze, will not buy it again. I didn't notice any increase in energy or reps, just made me dizzy and kinda high.

#7 maiky-s15R

  • Joined:03-August 05
  • Location:Australia SA
  • Car:99 s15 SPEC R

Posted 29 April 2013 - 12:39 PM

Nothing's beats the original mesomorph it was like being on gear and cocaine at the same time

#8 chris_c30

  • Joined:29-December 12
  • Location:Australia SA
  • Car:s14a 200sx

Posted 29 April 2013 - 12:44 PM

Just take actual gear its all shit anyway

#9 Rocky88

  • Joined:09-May 09
  • Location:Australia SA
  • Car:JK Rubicon

Posted 29 April 2013 - 06:41 PM

Are you saying you can hook me up? :P

#10 Dose Pipe Sutututu

  • Joined:19-January 05
  • Location:Australia NSW
  • Car:Boat Sutututuutu

Posted 01 May 2013 - 10:55 AM

DMAA :)

http://www.trak-life...a-in-australia/

I've still got 3 tubs at home haha.. problem is with Jack3D it hardens up like bat shit after time. Try SuperPump 250 by Gaspari (it's ok ish.. nothing beats Jack3D)

#11 G15

  • Joined:17-November 12
  • Location:Australia SA
  • Car:S15

Posted 01 May 2013 - 12:44 PM

Shroomtech Sport by Onnit. Natural, no come downs and gets you giddity going.

#12 saadn

  • Joined:11-February 11
  • Location:Australia SA
  • Car:JDM s15

Posted 01 May 2013 - 05:41 PM

the maxs one is fantastic but you can only get single serves.

#13 Rocky88

  • Joined:09-May 09
  • Location:Australia SA
  • Car:JK Rubicon

Posted 02 May 2013 - 12:54 PM

 Johnnilicte, on 01 May 2013 - 10:55 AM, said:

DMAA :)

http://www.trak-life...a-in-australia/

I've still got 3 tubs at home haha.. problem is with Jack3D it hardens up like bat shit after time. Try SuperPump 250 by Gaspari (it's ok ish.. nothing beats Jack3D)

I was so stoked when I found a half full tub of jack3d watermelon flavour (the best one) in my wardrobe only to find out it's turned into big brown chunks. Some people on bb say it's safe to use if you crush it up but I dunno, it looks seriously wrong.

#14 Slippery Gypsy

  • Joined:01-October 03
  • Location:Australia VIC

Posted 02 May 2013 - 12:57 PM

 Rocky88, on 02 May 2013 - 12:54 PM, said:

 Johnnilicte, on 01 May 2013 - 10:55 AM, said:

DMAA :)

http://www.trak-life...a-in-australia/

I've still got 3 tubs at home haha.. problem is with Jack3D it hardens up like bat shit after time. Try SuperPump 250 by Gaspari (it's ok ish.. nothing beats Jack3D)

I was so stoked when I found a half full tub of jack3d watermelon flavour (the best one) in my wardrobe only to find out it's turned into big brown chunks. Some people on bb say it's safe to use if you crush it up but I dunno, it looks seriously wrong.

Yeah Nah. I've got a full tub of the old Meso and its chunky.. I wouldnt dare try crush it up x.x

#15 Dose Pipe Sutututu

  • Joined:19-January 05
  • Location:Australia NSW
  • Car:Boat Sutututuutu

Posted 03 May 2013 - 07:59 AM

yeah I crushed it up and use it daily, no runs yet LOL

#16 Opasen

  • Joined:20-January 09
  • Location:Australia NSW
  • Car:S13

Posted 10 May 2013 - 08:54 AM

Out of curiosity do you remove that moisture absorbent sachet or does it even have one to begin with? I always removed the sachet and noticed the chunks forming but this time I've left it in and no chunks.

#17 Chr1s_Stylez

  • Joined:09-November 05
  • Car:Nissan Silvia

Posted 10 May 2013 - 08:56 AM

BSN No Xplode 2.0 is great taken 30mins prior, but you might as well drink it on the toilet.

#18 Dose Pipe Sutututu

  • Joined:19-January 05
  • Location:Australia NSW
  • Car:Boat Sutututuutu

Posted 10 May 2013 - 09:48 AM

I find SuperPump 250 great for giving you the runs :)

#19 Rocky88

  • Joined:09-May 09
  • Location:Australia SA
  • Car:JK Rubicon

Posted 10 May 2013 - 11:22 AM

 Opasen, on 10 May 2013 - 08:54 AM, said:

Out of curiosity do you remove that moisture absorbent sachet or does it even have one to begin with? I always removed the sachet and noticed the chunks forming but this time I've left it in and no chunks.

From my memory I don't think jack3d ever came with those sachets.

Scavenging through my bedroom I found a full tub of flashover. Not jack3d but has DMAA and best of all no chunks. Good times :)

#20 Rocky88

  • Joined:09-May 09
  • Location:Australia SA
  • Car:JK Rubicon

Posted 10 May 2013 - 11:24 AM

 Johnnilicte, on 10 May 2013 - 09:48 AM, said:

I find SuperPump 250 great for giving you the runs :)

Not what you want when doing squats lol

#21 Slippery Gypsy

  • Joined:01-October 03
  • Location:Australia VIC

Posted 10 May 2013 - 11:25 AM

 Rocky88, on 10 May 2013 - 11:24 AM, said:

 Johnnilicte, on 10 May 2013 - 09:48 AM, said:

I find SuperPump 250 great for giving you the runs :)

Not what you want when doing squats lol

There's a reason it's called super dump.

#22 Dose Pipe Sutututu

  • Joined:19-January 05
  • Location:Australia NSW
  • Car:Boat Sutututuutu

Posted 13 May 2013 - 10:18 AM

 Rocky88, on 10 May 2013 - 11:24 AM, said:

 Johnnilicte, on 10 May 2013 - 09:48 AM, said:

I find SuperPump 250 great for giving you the runs :)

Not what you want when doing squats lol

hahaha.. although, I do find Super Dump as Slippery Gypsy refers to it LOL.. better than NO Xplode, I find NO Xplode just as strong as a strong coffee...

#23 maiky-s15R

  • Joined:03-August 05
  • Location:Australia SA
  • Car:99 s15 SPEC R

Posted 13 May 2013 - 10:26 AM

 Johnnilicte, on 10 May 2013 - 09:48 AM, said:

I find SuperPump 250 great for giving you the runs :)

Super pump renamed to super dump

#24 highimpact

  • Joined:16-September 05
  • Car:laser

Posted 19 May 2013 - 10:41 PM

Evogen EVP - non stimulant.

Athletic Edge Nutrition - Pre Surge unleashed.

ANSI - Xtreme shock

Glyco Energy

Promera Beta Cret

Take a pick from any of the above.

#25 Slippery Gypsy

  • Joined:01-October 03
  • Location:Australia VIC

Posted 19 May 2013 - 10:53 PM

 maiky-s15R, on 13 May 2013 - 10:26 AM, said:

 Johnnilicte, on 10 May 2013 - 09:48 AM, said:

I find SuperPump 250 great for giving you the runs Posted Image

Super pump renamed to super dump

Got one that tops it. Try the new Xplod 2.0. Three shits in 6 hours like a pro.

Stacked MP Assault with MP Hybrid NO powder.

Best intense workout of my life, Have never had that much mental focus and pump ever.

#26 Goliath101

  • Joined:25-March 13
  • Location:Australia NSW
  • Car:99 S14a

Posted 20 May 2013 - 10:18 AM

I have a fairly high tolerance to stimulants which makes PWO fairly shit for me (keep in mind I'm 110kg and gym everyday, which use to mean PWO everyday for months). Use to love hitting the jack3d, but once the formula changed I have struggled to find anything that works.

Couple recent one's I have tried which have given me a little boost are C4 Cellucor (can get the 60serves between $45-$50) and Muscletech Nano Vapor which I'm currently using. I have even dropped 7kgs this year and my bench and dead have gone up, whilst my squat has stayed the same.

#27 highimpact

  • Joined:16-September 05
  • Car:laser

Posted 20 May 2013 - 11:33 AM

^^^^^^^^^^^^^^^^^You were hitting stims for months without a break? Shit how is your adrenal exhaustion, no wonder you dont get any effect lol.

#28 Goliath101

  • Joined:25-March 13
  • Location:Australia NSW
  • Car:99 S14a

Posted 20 May 2013 - 12:23 PM

Yeah, that was a few years back now. I'll generally only do 6 weeks on 6 weeks off with PWO now, if that. Was playing a fair bit of sport at the time as well, so I needed as much energy as I could get!

Having said that, I found better motivation through training partners and even the occasional vid of a PB attempt on FB to boost the ego. Managed 220x5 DL and 180x7 Squat last week, which is quite good considering I had my second knee reco last august.

#29 highimpact

  • Joined:16-September 05
  • Car:laser

Posted 20 May 2013 - 02:56 PM

^^^^^^^^^^ thats a very impressive lift.

Try EVOGEN stack, if you want a non stim based product but also want crazy ridiculous pumps.

EVP
GLYCOJECT
CELL KEM

I use it and i am never going back to stim based pre workouts every again.

#30 ROBAPHENT

  • Joined:31-January 13
  • Location:Australia VIC
  • Car:Mark II

Posted 03 June 2013 - 01:48 PM

I use to take iforces Dexaprine was awesome till they changed formula just like 1MR and Jacked.

Still on the look out for another pre work out that pumps me up enough to do a cardio set after weights.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Common Links

  • About Us
  • Privacy Policy
  • User Agreement
  • Help & Support Forums
  • Advertise
  •  

    By your continued use of this site, you agree to follow all Rules & Guidelines and abide by the User Agreement outlined in our Terms & Conditions.

    Hardtuned Network is hosted by Sanity Technology

    Design, Site Management & Hotness provided by Loz.

    Big thanks to all our members and volunteers for making this network what it is today!