Jump to content

Missmyimport

Standard Member
  • Content count

    204
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Missmyimport

  • Rank
    Standard Member

General Info

  • Location
    Australia SA
  • Gender
    Male
  • Car Type
    Nissan Silvia
  • Car Model
    180sx Blacktop
  • Occupation
    bookkeeper/Accountant
  1. O.C.D

    I honestly thought i was the only person that did this, but i dont blink, i have to tap my feet.. whenever the car is inbetween two things, i tap my foot once.. been doing it for as long as i can remember
  2. Would they support deporting the shit-kents? probably man.. wait for one of the resident nissansilvia muslims to come in here and comment.. As human beings im fairly sure we all hate dicks, and those people that were rioting and being obnoxious were clearly being dicks.. yes, i said that multiple times.. i would support deporting those worthless shits within seconds. as long as the process is fair, and no innocent muslims will get deported.. then yeah, im keen for that. lol Can we send away all the useless Australians aswell? most of those muslims ARE Australians? most of them would be australian born or with aussie passports.. but yeah, treat everyone the same, doesnt matter if they were muslim, hindu, jew, christian, athiest, scientologists, anything.. the second they screw up this much and actually threaten the safety of the rest of us, then either jail them, or send them away.. i just hope this is the worst of it and it doesnt get out of hand with major terrorist attacks.. if they dont arrest those f**kers, it'll get worse.
  3. Would they support deporting the shit-kents? probably man.. wait for one of the resident nissansilvia muslims to come in here and comment.. As human beings im fairly sure we all hate dicks, and those people that were rioting and being obnoxious were clearly being dicks.. yes, i said that multiple times.. i would support deporting those worthless shits within seconds. as long as the process is fair, and no innocent muslims will get deported.. then yeah, im keen for that. lol
  4. comon bro!! don't mention that stuff on the internet it makes us look bad, i purposely didnt put that in my argument because people would take it way outa context, when it actually says "your honor, mother, or religion, you may rage war over those 3 things and only those 3 things" but people take it WAYYYY out of context..
  5. If you do not associate with the muslim community then why do you take my comments about the community (with which you do not associate) so personal? My gripes have nothing to do with you. as much as i hate those extremists, it still is a kind of a personal attack when you put everyone in the same boat.. you dont believe in what we believe.. thats fine.. but no need to insult... i know its the internet.. but still.. lol I am not putting everybody in the same boat, i am referring to the muslim community (one which you have demonstrated that not all muslims are a part of). I am also struggling to see any insults from me towards said community. I think what you are suffering from here is a case of selective/assumptive reading. Tis a common affliction suffered by those partaking in religious debate i think you're right.. (srs) haha i may need to go back and re-read your comments, my mistake.
  6. If you do not associate with the muslim community then why do you take my comments about the community (with which you do not associate) so personal? My gripes have nothing to do with you. as much as i hate those extremists, it still is a kind of a personal attack when you put everyone in the same boat.. you dont believe in what we believe.. thats fine.. but no need to insult... i know its the internet.. but still.. lol
  7. alright civil argument. i see your point, but i dont involve myself with the community, which is why im so detached from them.. regardless. the main point this whole thread was to verbally bash the people doing the riots..
  8. :lol: Since when did this conversation switch from religion to race einstein? You can't handle a little backlash as a result of your backwards medieval religion and so you have to play the race card? Cry me a fvcking river. The best part of your post was where you stopped short of promoting violence in a face to face encounter, you can almost see the cut and paste marks where its supposed to be Go on, show your true colours haha, you're a pretty talented troll man, seriously.. lol you're good at changing what people were trying to say.. i wasnt promoting violence, i just dont like fakes..
  9. you misunderstood my point. its not right to chuck in everyone in the shits because of a few bad people. I just mean that there are some extremely good muslims out there, im sure people you know are muslim and they are nice people, we arent all going down the street screaming "obama, obama, we love osama" which is so ridicules to even say that it kinda made me laugh at their stupidity. so please don't generalise, you wanna talk crap about these particular individuals, go ahead, and i'll talk shit about them too. But i know for a fact that a lot of NS.com users are actually muslim, and are either Converts or 2nd or 3rd generation Arabs, that consider themselves australian-arabs. not arab-australians. so yeah, deport these f**kers. lol There may be many good muslims in Australia, but most of those good muslims would have at least some association with a bad muslim. The heavy integration in the muslim community that these crackheads enjoy is an indication that the good muslims are not choosing to outcast, discipline or at least educate the bad ones. For that, very few of them are free of blame. i see, it's simple. You're a racist, and you just cant see the good in some people? that's fine dude. I dont feel like its my responsibility to "discipline" people who claim to be one of us, when really, they are doing the exact opposite to what islam teaches.. they are not muslims, therefore, not our responsibility. there's no need to reply to this btw, i know there's no point of arguing with you. cause you've already made up your mind on all muslims, i just hope the next time you meet a muslim face to face, you tell him what you think of his religion and his/hers people. instead of just being a keyboard racist.
  10. you misunderstood my point. its not right to chuck in everyone in the shits because of a few bad people. I just mean that there are some extremely good muslims out there, im sure people you know are muslim and they are nice people, we arent all going down the street screaming "obama, obama, we love osama" which is so ridicules to even say that it kinda made me laugh at their stupidity. so please don't generalise, you wanna talk crap about these particular individuals, go ahead, and i'll talk shit about them too. But i know for a fact that a lot of NS.com users are actually muslim, and are either Converts or 2nd or 3rd generation Arabs, that consider themselves australian-arabs. not arab-australians. so yeah, deport these f**kers. lol http://www.youtube.com/watch?v=rlxzRSbjElo
  11. sorry, haven't bothered to read every comment.. except for a handful of them.. I'm a full Australian citizen, and a Muslim, i honestly find the people doing these riots disgusting! everyone of them should be ashamed of themselves, i would not think twice to deport them the f**k out of this country. But there are extremists in every religion no matter where you go.. I personally watched the movie not too long ago, and i found it a little offensive, till i realised it was a parody, no need to start violence over, fighting fire with fire only makes the fire bigger.. regardless, this wont mean anything, but i am sorry for these bloody idiots making the good ones of us look bad sincerely, the good muslims that have jobs. also, to the people saying "the rest of us are just as bad for not controlling our own people" really? did you use your brain at all while making that statement? so, the people in Adelaide city on friday that SCREAM religion into peoples faces and insult people, or the terrorists that ARENT muslim, that are christian, you never see muslims coming out and saying "f**k all christians because a handful of them screwed up" comon dude, use some common sense, dont chuck the rest of us in with these scum, its the governments responsibility to take care of stuff like this.. not people of the same religion.
  12. New Workshop Recently Opened

    i know you have that ted guy to do websites and stuff, but i know a guy that designed our website, and my mums business's website, great bloke, try him out http://www.talalelmawey.com/ tell him Joseph sent you
  13. The moustache thread

    HAHAHAHAHAHHAHAA cambers is starting to get funnier haha!
  14. Random Picture Thread

    Have many many more of the friend and the supra. May clutter the thread however. Also found the friends facebook, unfortunately she's married.. And in Russia Will either post or PM when I get on a computer next after exams how the f**k did you track her down kent? haha also, email them to me!!!
  15. The moustache thread

    Being arab, beard grows rapidly. Here it is after 2 days lol, a week is full beard. im 17, and im probably at the same growth length.. takes me 2 days to actually grow a pretty full on beard.. like you said, its the props of being arab
×