Jump to content

TOlean

Standard Member
  • Content count

    74
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About TOlean

  • Rank
    Newbie
  • Birthday January 13

General Info

  • Location
    Australia WA
  • Gender
    Male
  • Interests
    bitches and chippys
  • Car Type
    Other
  • Car Model
    s13,a4,r32,180sx
  1. EBISU MATSURI DISCUSSION THREAD

    pretty sure this is discos old missle =)
  2. EBISU MATSURI DISCUSSION THREAD

    haha sidsy spec black Russians....
  3. EBISU MATSURI DISCUSSION THREAD

    Not sure if serious?
  4. EBISU MATSURI DISCUSSION THREAD

    battle time!
  5. In the dark corner of my room experimenting with conditioner...
  6. EBISU MATSURI DISCUSSION THREAD

    how do i get it to ya? have heaps.. about 80gig.
  7. EBISU MATSURI DISCUSSION THREAD

    yeah stairs are NOT my friend...
  8. EBISU MATSURI DISCUSSION THREAD

    hahaha, oh dear.
  9. Rex Kelway sucks.

    love this thread!!
  10. EBISU MATSURI DISCUSSION THREAD

    oh noooo the lodge. i want sleep this time.....
  11. EBISU MATSURI DISCUSSION THREAD

    yeah it will suck for the people learning imo, and will have to step up to school which is going to be good, as always..
  12. EBISU MATSURI DISCUSSION THREAD

    Kuma just brought two Indian elephants from Laos, they are living right next to driftland. He believes that they will bring in more money than driftland so has decided to keep it as a full time Carpark. Not one person agrees... And also, who wants to piss off a 7 ton animal with f all restraints.
  13. EBISU MATSURI DISCUSSION THREAD

    touch dicks? haha on a sad note.. driftland is no more, due to a certain couple of elephants....tis a sad day..
  14. EBISU MATSURI DISCUSSION THREAD

    depends weather or not you visit Tobita Shinchi... ...... Are they hot like amsterdam? lol hotter.. so im told.... haha.
×