Jump to content
Sign in to follow this  
bakatono

Youtube april fools

Recommended Posts

^^yeah i was gonna say, shit man, who put an excel up hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Not funny.

 

:rolleyes:

 

NO WAIT!!!

 

 

EVEN BETTER!!!!

 

 

:lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whats with Loz's car not being at the top anymore?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whats with Loz's car not being at the top anymore?

 

Are you serious, Derek?

 

2001_Zoolander_198.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whats with Loz's car not being at the top anymore?

 

He finally sold the s14 and upgraded to the excel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1st thing i noticed was the excel and thought i bet there is a thread about why its there...

 

 

 

the upside down youtube is ok

 

how do u make it upside down?

Share this post


Link to post
Share on other sites

excel......... 1st april..... hmmmmm.....

 

 

 

sorry. i fail to see the connection.

Share this post


Link to post
Share on other sites
excel......... 1st april..... hmmmmm.....

 

 

 

sorry. i fail to see the connection.

you're so silly...you silly duffa.....it's easter that's why

NOTE: I AM CONTINUING ON WITH THE SENSLESS SARCASM...I DO KNOW IN FACT THAT THE EXEL IS TRULY UP THERE BECAUSE LOZ HAS REALISED THE TRUE ANIMALISTIC POWER OF AN EXCEL.....also because it's christmas

Share this post


Link to post
Share on other sites
excel......... 1st april..... hmmmmm.....

 

 

 

sorry. i fail to see the connection.

you're so silly...you silly duffa.....it's easter that's why

NOTE: I AM CONTINUING ON WITH THE SENSLESS SARCASM...I DO KNOW IN FACT THAT THE EXEL IS TRULY UP THERE BECAUSE LOZ HAS REALISED THE TRUE ANIMALISTIC POWER OF AN EXCEL.....also because it's christmas

 

The season of lent, oo how i love not eatin meat :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whats with Loz's car not being at the top anymore?

 

Are you serious, Derek?

 

2001_Zoolander_198.jpg

 

 

idiot.

 

I mean is it a 'friendly' hack or did Loz change it on purpose..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whats with Loz's car not being at the top anymore?

 

Are you serious, Derek?

 

2001_Zoolander_198.jpg

 

 

idiot.

 

I mean is it a 'friendly' hack or did Loz change it on purpose..

It's an april fools joke Dan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whats with Loz's car not being at the top anymore?

 

Are you serious, Derek?

 

2001_Zoolander_198.jpg

 

 

idiot.

 

I mean is it a 'friendly' hack or did Loz change it on purpose..

It's an april fools joke Dan :P

 

 

Yeah.. No shit :) bahh...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whats with Loz's car not being at the top anymore?

 

Are you serious, Derek?

 

2001_Zoolander_198.jpg

 

 

idiot.

 

I mean is it a 'friendly' hack or did Loz change it on purpose..

 

687fea91677be9103defb8dc0b97e8b7.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
excel......... 1st april..... hmmmmm.....

 

 

 

sorry. i fail to see the connection.

you're so silly...you silly duffa.....it's easter that's why

NOTE: I AM CONTINUING ON WITH THE SENSLESS SARCASM...I DO KNOW IN FACT THAT THE EXEL IS TRULY UP THERE BECAUSE LOZ HAS REALISED THE TRUE ANIMALISTIC POWER OF AN EXCEL.....also because it's christmas

 

I GOT IT!!! IT'S SO OBVIOUS.......

 

Excels are only allowed out ON the 1st of April..... cause they are a F**KING JOKE to drive.

 

Am I right?

 

Whatdiwin? whatdiwin? :) :) :) i gotit.yeah?

Share this post


Link to post
Share on other sites
excel......... 1st april..... hmmmmm.....

 

 

 

sorry. i fail to see the connection.

you're so silly...you silly duffa.....it's easter that's why

NOTE: I AM CONTINUING ON WITH THE SENSLESS SARCASM...I DO KNOW IN FACT THAT THE EXEL IS TRULY UP THERE BECAUSE LOZ HAS REALISED THE TRUE ANIMALISTIC POWER OF AN EXCEL.....also because it's christmas

 

I GOT IT!!! IT'S SO OBVIOUS.......

 

Excels are only allowed out ON the 1st of April..... cause they are a F**KING JOKE to drive.

 

Am I right?

 

Whatdiwin? whatdiwin? :) :) :) i gotit.yeah?

you're such a dummy....you dummy dumb dumb.............ok you're right

Share this post


Link to post
Share on other sites

I told my boyfriend i was pregnant

 

his responce:

 

"Bitch"

 

LMAO :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think they broke something. :lol:

 

Internal Server Error

 

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

 

Please contact the server administrator, web@youtube.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

 

More information about this error may be available in the server error log.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×