Jump to content
Sign in to follow this  
defqon1

What to get someone you dont really know well for bday

Recommended Posts

Yeah, i gotta get a present for someone but i dont know them well enough to buy them a present :blush: :blush: . Whats a good default present u can buy someone :ph34r: . Id prefer not to buy alcohol as i dont know what they drink. Its for a 21st.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Who are they; male/female friend? or relative? or spouse's friend etc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

are they ur child :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sanity/virgin/HMV/whatever random music store gift voucher. Everyone likes music.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol we may need a little bit more info dude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i personally wouldnt spend too much on some one i dont know very well, if yoru tight, just turn up to their bday im sure thats more than enough, but if ur generous maybe a 50 dollar JB gift voucher or something

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aerogarden!!!

 

Why won't anyone buy me a frickin Aerogarden!!?!?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Who are they; male/female friend? or relative? or spouse's friend etc?

 

Its a male, just a friend, not related or n e thing

Share this post


Link to post
Share on other sites

$20 or $50 gift card for JB HI-FI or a store like that. Gives the choice of music, dvd's, games or putting it toward other shit. Assuming theres a JB near you.

Share this post


Link to post
Share on other sites

go halves with someone else in the same situation for something a bit more expensive

although you pay the same you dont look cheap

Share this post


Link to post
Share on other sites

I gave my mates friend a half eaten packet of chewy :lol: I was pissed but and we all know how the mind works on the piss

Share this post


Link to post
Share on other sites
porn

 

:lol: made me think of this pic when you suggested: 'Porn'

 

11261620517563602full.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

drugs, everyone likes drugs. and if he doesn't do drugs he can sell them. its win win.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nothing.

 

it's not like you really know him, make sure to drink as much free piss as possible

Share this post


Link to post
Share on other sites
nothing.

 

it's not like you really know him, make sure to drink as much free piss as possible

 

I like your style! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha have done this multiple times

\

"u wana come to a friends party"

 

"is there a Tab"

 

"yes"

 

"im already there"

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha have done this multiple times

\

"u wana come to a friends party"

 

"is there a Tab"

 

"yes"

 

"im already there"

lg_tab.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

I didnt get my brother anything for his 21st last week. my attendance at his party and bringing all my mates to make sure he had a crowd was my gift.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A garden gnome.

 

Garden_Gnome.jpg

that's quite generous offering yourself up there ellz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

westfields gift voucher, they can spend it at whatever shop they want...or even myer...they sell a variety of things

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×