Jump to content
Sign in to follow this  
marioman

HARDSTYLE thread

Recommended Posts

i think its pretty cool :D. You can see how dubstyle is incorporated in to it. This is one thing i don't like but subtle synths like that is ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not happy with some dodgy transitions but un-noticeable to untrained ear

 

1. Silver bullet - Donkey rollers(Toneshifterz remix)

2. Chemical - Slim Shore And B-Front

3. Greenhouse - Frontliner

4. The human soul - DBSTF

5. Dominator - Human Resources(Slim Shore remix)

6. On the go - Max Enforcer and Frontliner

7. Music Made Addict - DBSTF(Headhunterz & Wildstylez Rmx)

8. This is who we are - The Pitcher Ft. Slim Shore

9. Throw a diva - Organ Donors(Isaac remix)

10. More and more - Maxter

11. Yeah - TNT

12. Really don't care - The Prophet

13. Pounding Senses - Southstylers(Kodex remix)

 

Duration: 52min 10sec

BPM: 152.00

 

DOWNLOAD ME!!!!

 

 

Few old tracks that have been re-amped. Hope you like it

(Still uploading so bare with me)

Share this post


Link to post
Share on other sites

5. Dominator - Human Resources(Slim Shore remix)

 

f**k YEA! awsome song!

Share this post


Link to post
Share on other sites

at first i didnt like it, now i do happy.gif

the intro voice made it the gayest hardstyle intro i have ever heard :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

5. Dominator - Human Resources(Slim Shore remix)

 

f**k YEA! awsome song!

 

Yeah song is effing intense aye!! I pulled that one out of the vault haha, thought it's too good not to share :D

 

Mixtape uploaded

Share this post


Link to post
Share on other sites

just got ultimate hardstyle 2011 vol 2, only 14$ on itunes

i recommend it people thumbsup.gif

cover.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

whats the tracks? and who mixed it?

 

edit:just looked at the list and i wont be buying it due to the fact ive literally got EVERY one of them tracks with the exception of one of them. "Abject - In Our Memories (Wizeguy Rmx)"

 

Still a good tracklist tho :)

 

2nd edit: I actually was looking at the Volume 1, and upon looking at volume 2, i infact do have all the tracks hahaa. Used a few in my mixtapes already

Share this post


Link to post
Share on other sites

had a good listen to ultimate today at work, pretty good happy.gif

only 2 songs i wasnt that bigger fan of, other than that awesome

 

Hard bass 2011! 81 songs for $19 :)

 

yeh, i was tempted to buy the "top 100" for 15$, but then id be flooded with too many songs wacko.gif plus this cd put my ipod over the limit sad.gif

DAMN YOU KYLE! why didnt you foresee this 2 years ago and buy the 16GB ipod!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not long till defqon now can't wait!! So pumped.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm going to have an epic day ay DEFQON!! I just got my defqon tattoo aswell :) if u see me Kyle don't be afraid to say hi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good idea I'll just yell Kyle! Lol I'll be wearing a mask I'll show u when I get it so u know who to look out for :)

 

Better yet what's ur fb?

Share this post


Link to post
Share on other sites

all this talk makin me sad :(

 

i quite literally know about 60 people going so this is a real bummer. Especially the fact that the lineup is utter bullshit with massive names coming!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not long till defqon now can't wait!! So pumped.

 

forgot all bout defqon.. should buy my ticket today.....just gotta figure out who wants to come with mee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah pretty sad on fusion records to copy a similar synth and beat. Breakdown is different but very similar. Pumping track tho!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×