Jump to content
Sign in to follow this  
Bennybear

DOTA 2

Recommended Posts

Who else has gotten into the beta? I'd be keen to play with some breughs on steam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I have a beta keys if anyone is interested, don't want anything for them, but I'd prefer to give them to people really keen to play the game. Hit us up with a pm with your email address.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ive got a beta key and every game i play.. noone talks ... like literally not a single word, so no team work is used when approaching battles ALL NEWBS!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah I have noticed that as well in lots of games, not so much that they are noobs, but that they don't not communicate much during the game. That is why I always have my mic hooked up when I play, so when I do play with randoms I can just tell them what to do.

I just don't understand why people don't use the in-game chat at all, I reckon its very well implemented, easy to use, and a basic headset cost next to nothing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah I have noticed that as well in lots of games, not so much that they are noobs, but that they don't not communicate much during the game. That is why I always have my mic hooked up when I play, so when I do play with randoms I can just tell them what to do.

I just don't understand why people don't use the in-game chat at all, I reckon its very well implemented, easy to use, and a basic headset cost next to nothing.

 

its bad enough just reading what they type and having to play with retards, would hate to have to listen to them lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol some players talk shit the whole game, but it's important to call when a hero is missing and organize ganks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah we should do that, my email address for steam is rotary.tt@gmail.com, Sheldor is the account name.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've been playing a bit recently, apoksy is my account name

Share this post


Link to post
Share on other sites

So yeah, is anyone else having trouble with Russians? They're f**king everywhere. SEA servers are just as bad because on SEA servers you get singaporeans and filipinos. It's actually like an invasion of rats, they all have no skill and don't speak english.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ that's a bit racist comment don't you think?

 

Any way, tried this game... got owned and back to Leaque of Legends LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ that's a bit racist comment don't you think?

 

Any way, tried this game... got owned and back to Leaque of Legends LOL

 

Yeah I don't think ill leave LoL for this.. hit 500 wins yesterday

yeoo

 

with that race thing though, prolly like BR on LoL huehuehue

Edited by koguchi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anyone able to send me a beta key ?

 

steam username is davidson223

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ that's a bit racist comment don't you think?

 

Any way, tried this game... got owned and back to Leaque of Legends LOL

 

Trust me, you have no idea how bad it is. LoL is pretty casual compared to DoTA so alot of people will stick with LoL simply because DoTA is too hard for them

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think with DOTA, you just need to know what items that you need to get. As in the shop, I had no idea which items are good for the class.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anyone looking for a HoN buddy? I'm 1600+ mmr

Cheezburgarz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coming from the original Dota there are so many noobs on Dota2, mainly those who have just seen it on steam and have never played it before.

 

What do people think of the accesories, I personally dont like it, just another way for them to make money once again

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coming from the original Dota there are so many noobs on Dota2, mainly those who have just seen it on steam and have never played it before.

 

What do people think of the accesories, I personally dont like it, just another way for them to make money once again

 

well they have to make money somehow. the game is free after all

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coming from the original Dota there are so many noobs on Dota2, mainly those who have just seen it on steam and have never played it before.

 

What do people think of the accesories, I personally dont like it, just another way for them to make money once again

I have no problem with that at all, the game is going to be free to play, so they need to have a way to make money from it. If you don't like any of it don't buy anything, simple as that.

 

There are noobs in all games, some people are just more chill about it all, which is fair enough. I have some games where I just can't be f*cked playing seriously and just wanna have abit of fun, and do weird ass builds.

Edited by Victory-Spec

Share this post


Link to post
Share on other sites

yea I know that they need to make their money somehow just annoyed at seeing a different sven or axe every game haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

acc stuff was one of the things which killed HoN (other than their methods of balancing new heroes...)

 

hope it doesnt become a big thing with dota

Share this post


Link to post
Share on other sites

Best opening chat line when a new game launches: "Um, hi guys - why can't I build anything?"

 

If anyone used their mics it would be simultaneous rage moans

Share this post


Link to post
Share on other sites

I often switch back to BA her and there when I get bored of the clueless players on steam, still waiting for techies to enter the game, epic lols are always to be had with him

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anyone got an invite for me? I'm desperate to try it out!! Cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

had a quick spectate with the steam client last night. all of the games i saw seem to consist of 1 or 2 awesome people on a team with the rest being noobs :P kill:death for the awesome people was like 15:3, kill:death for the noobs was like 1:9 hahaha. I'm going to be one of those noobs if they ever make the mistake of letting me in :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah, I only ever play DoTA if my friend is playing with me because the general playerbase is so retarded. I really just want a regular team I can play with, trying to win with a team full of baddies is like trying to sick your dick in a froot loop nomsayin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah, I only ever play DoTA if my friend is playing with me because the general playerbase is so retarded. I really just want a regular team I can play with, trying to win with a team full of baddies is like trying to sick your dick in a froot loop nomsayin

 

pretty much

 

Actually is a testament to the balance, in HoN it was stupidly easy to pick the current OP carry/semi carry, go mid and stomp a whole game even with 4 idiots at your side

 

Find that alot more difficult in dota

Edited by Luke04

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×