Jump to content
Sign in to follow this  
WPN-X7

SPAM WITH EXTRA CHEEDAR CHEESE

Recommended Posts

Fuuuuuuuu.

 

Some dick head is trying to convince me lancers are good and that if it was rwd it would be better than s-chassis for drift.

 

This girl you speak of, didn't you say she was willing to move??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha nisskid

 

Have you noticed the iPhone translate "nisskid" into "missile"...

haha i dont have a iphone, but that's f**king hilarious!! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

711218101801524d0c5c600b46d.jpg

sex

 

That guy owns a wheel shop in benalla :) I see it get around my town a fair bit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

711218101801524d0c5c600b46d.jpg

sex

 

That guy owns a wheel shop in benalla :) I see it get around my town a fair bit.

 

i envy you so much

 

i can only fog up my computer screen looking at it :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtf resistance ur from wollongong? where did u move to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah mate, born in the gong, raised in kiama.

I just moved to brisbane, got here the morning after the big floods in ipswitch and moved into a slightly flooded house.

 

And no... The girl who was willing to move up was just a girl I took out before leaving, sadly I found she was on her period that night so I didn't get to sleep with her like I wanted, but I'm back in the gong mid febuary haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahhh yeah sorry I feel like a rude kent, I have spoken to u b4, just didn't remember ur username.

Share this post


Link to post
Share on other sites

whats going on !!! cant seem to fall a sleep at night any more

its getting in the way of my work now

Share this post


Link to post
Share on other sites

Your right mate...

 

How good were the last 3 or so pages of the pics thread... Lost my shit at the rhianna one haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

i didnt think the rhianna one was that funny

Share this post


Link to post
Share on other sites

cant wait to get my car back from the bodyshop!!!

 

some one post up some thing funny!

Share this post


Link to post
Share on other sites

and the point of that music video is?

 

no idea :lol: , pretty f**king weird one if you ask me

 

decent song however

Share this post


Link to post
Share on other sites

FUUU

 

The whole time I'm sitting there thinking this chick wants me gone.

Texts me now saying she's disappointed I didnt try anything...

 

Lamelamelamelame

I'll throw up a pic of her tomoz for you lot as well.

I was expecting average but f**k she's so much hotter in real life. Unusual because photos are usually flattering.

Share this post


Link to post
Share on other sites

all u bitch's going to sleep already? im so bored !

Share this post


Link to post
Share on other sites

just updated my phone to android gingerbread.

 

so far so good

Share this post


Link to post
Share on other sites

all u bitch's going to sleep already? im so bored !

Do u ever sleep / work :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ps anyone got way kd sent to thug I need a larf,

 

Or why camber got banned?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I hate Mondays, all the shit at work always comes on a monday i just wanna go back to bed.

 

ps why did cambers get banned ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

annddd back home

 

 

no work on, im crook and just had a stressful as f**k 15k drive home in a sil that keeps trying to stall out on me.. couldnt rev it past 1200rpm.. in heavy traffic with a HD clutch... and the last thing i need is more f**kign stress.

 

 

so in other news, job hunting and tryign to find a KE70 to slap a SR in for giggles... going to keep cheese cutters on it and sheepskin seat covers and venitians. sleeper as brruuuu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan u sack reply to my pm so I know your serious about tomorrow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

What happened to seeing that 180 Dan?

 

 

slut sold it on me the night i was supposed to suss it... god damn asian whoorreess

 

 

Dan u sack reply to my pm so I know your serious about tomorrow.

 

havent got one back from you dude, but i bought some tools home with me today, so im keen.. i got all tomorrow off to...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×