Jump to content
Sign in to follow this  
AJ_

The Kool Kids Klub

Recommended Posts

aren't they more fertile around certain times though?

Share this post


Link to post
Share on other sites

aren't they more fertile around certain times though?

Just after they've finished up their rags cycle I think?

Share this post


Link to post
Share on other sites

so they should be least fertile before their rags? remind me to bang girls just before their rags...lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan so, yesterdays comment... about the dad? u srs or just el o el?

 

 

 

 

cause if your super serial, pics of your girlfriend now new title "milf"

 

i wouldnt joke around bout shit like that man. first ultrasound next week to :D

 

and its meant to be due around chirstmas to hahaha

 

and if you want pics go stalk my facebook lol

 

Welcome to my world, found out last week too. Due december 19th fuaaark

 

holy jesus, so i was right when i guessed why you ute was going to be up for sale

 

wow

Share this post


Link to post
Share on other sites

aren't they more fertile around certain times though?

Just after they've finished up their rags cycle I think?

 

yeah for about 3-4 days.. its a couple of days after they get off their rags, thats when their most fertile.

 

i know, im an ovary ninja ph34r.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan so, yesterdays comment... about the dad? u srs or just el o el?

 

 

 

 

cause if your super serial, pics of your girlfriend now new title "milf"

 

i wouldnt joke around bout shit like that man. first ultrasound next week to :D

 

and its meant to be due around chirstmas to hahaha

 

and if you want pics go stalk my facebook lol

 

Welcome to my world, found out last week too. Due december 19th fuaaark

 

holy jesus, so i was right when i guessed why you ute was going to be up for sale

 

wow

 

LOL, yup. Keeping the ute now though making the misses get a proper 4 door car :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan so, yesterdays comment... about the dad? u srs or just el o el?

 

 

 

 

cause if your super serial, pics of your girlfriend now new title "milf"

 

i wouldnt joke around bout shit like that man. first ultrasound next week to :D

 

and its meant to be due around chirstmas to hahaha

 

and if you want pics go stalk my facebook lol

 

Welcome to my world, found out last week too. Due december 19th fuaaark

 

holy jesus, so i was right when i guessed why you ute was going to be up for sale

 

wow

 

LOL, yup. Keeping the ute now though making the misses get a proper 4 door car :lol:

 

same kinda boat here... i was going to buy a nice 4wd to tow with/daily.... but the missis hates them and their to big for her to drive...

 

so im turning to the darkside and buying a VZ wagon. ergh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I call bullshit! My girl is tiny and loves driving the 4WD!

 

Your girl must just hate them

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovary talk on NS?

 

I'm so confused.

 

I liked you better when I didn't know what you looked like... somehow, somewhere the mystery is gone :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Your girl must just hate them

 

 

 

she just hates them in a city environment... besides id get carried away with one way to easily...

 

Haha, may as well pack up the bmx and sell the s12.... can't she buy a car?

 

f**k that. she wants me to get hte s12 done and dusted asap so i can concentrate on other things... she understands i need my toys to relieve stress once the kids born n shizzle... and i think secretly she wants to do some motorkhanas n shizzle haha

 

 

edit- and she could buy a car. shes actually looking at little buzz boxes to get around in, but shes got other stuff to sort first so its not a reaaallll priority for her. im just keeping her in mind when i buy something as she'll get stuck driving it to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well that's your fault for looking isn't it.

 

I had little choice, you where plastered up everywhere lastnight like a $2 hooker :(

 

Illusion shattered!

 

That's why I never plan on seeing AJ's face!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lost my licence tonight... What a day.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well that's your fault for looking isn't it.

 

I had little choice, you where plastered up everywhere lastnight like a $2 hooker sad.gif

 

Illusion shattered!

 

That's why I never plan on seeing AJ's face!

 

 

But where did all the proceeds go?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lost my licence tonight... What a day.

 

Have you checked under the sofa?

 

f**k off dipshit.

 

And speeding, was on a hill on a bend. He was waiting at the bottom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lost my licence tonight... What a day.

 

Have you checked under the sofa?

 

laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

im bored

whats going on here?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×