Jump to content
Sign in to follow this  
Strewth01

Team Upwithsandyvag....?

Recommended Posts

I'm gonna be that guy and ask a what car would you buy question.

 

Looking at buying another car in around Feb/march next year, want to spend around 8k.

 

Needs to be not looking like an import, unmolested etc.

 

I was looking at JZX90

Or a very cheap auto JZX100

Stagea?

Aristo

Soarer

 

Any ideas?

 

What about 4X4?

 

Thanks.

 

xoxo

 

 

JZX100 auto for $8K? It would be a heap of shit. Get a Celsior or an Aristo just make sure you do your research on each car and check that all the common faults have been sorted.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Got this guy that wont shut the f**k up about how epic his AU is and why it's so much better than any B-series, Nissan, Toyota or Holden ever built.

Share this post


Link to post
Share on other sites

seriously, GAYEST TITLE EVER

Share this post


Link to post
Share on other sites

you post in here like 3 times, you have no say

 

i got lots of say, just too cool for this place now haha

 

and online blackjack and 8 ball has got the better of me, and xbox lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

you post in here like 3 times, you have no say

 

You post in here like 8 million times, you have no say.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oi truck, whens ya car gonna be ready??

i wanna see a boat sliding

Share this post


Link to post
Share on other sites

JZX100 auto for $8K? It would be a heap of shit. Get a Celsior or an Aristo just make sure you do your research on each car and check that all the common faults have been sorted.

 

It would be a buy cheap and fix a few things deal if i was to go jzx100.

 

 

Too many decisions, have the cash to buy a more expensive one, but don't want another expensive car.

 

Fair enough, I'd be pretty dam careful about getting a cheap import to fix up though. To me cheap import = thrashed like Sasha Grey in a gangbang. That said, there is a clean looking Euro S14 for $5K in the classifieds.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah I'm not psyched... That being said I'd still go her, mustache, mole or none I still go it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

While chowing on my baked beans on toast I was flicking through the idiotbox and saw the 9/11 tribute trailers and I thought, how can they claim that it changed the world when I bet there's a bucketload of people who live remotely who have no idea who the Taliban or Osama Bin Laden is and more importantly don't care because he doesn't actually effect their lives.

 

/Food for thought/

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesus

 

never thought finding the right sparkplug was so f**king hard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anyone else think she's not that hot?

 

I dont fit it into the Hot bracket, i seem to go for alot more "Natural" looking girls than the stupidly dolled up girls with 3kg of makeup to hide every single imperfection.

 

6081107091_01208767a3_z.jpg

 

or even is pretty dang nice..

 

6081642696_9202ce2102_z.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesus

 

never thought finding the right sparkplug was so f**king hard

 

is it the right one, or the right gap?

 

thank f**k it's a new page... that last page was depressing

Share this post


Link to post
Share on other sites

or even is pretty dang nice..

 

 

 

A ) f**king hell... you're Sid in disguise you impostor!!!!

 

B ) Nice FMIC, tell me moer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

or even is pretty dang nice..

 

 

 

A ) f**king hell... you're Sid in disguise you impostor!!!!

 

B ) Nice FMIC, tell me moer.

 

there is something wrong with you... and it's not your taste in cars

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesus

 

never thought finding the right sparkplug was so f**king hard

 

is it the right one, or the right gap?

 

thank f**k it's a new page... that last page was depressing

 

im going with NGK copper bcpr7es 0.8mm gap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anyone else think she's not that hot?

 

I dont fit it into the Hot bracket, i seem to go for alot more "Natural" looking girls than the stupidly dolled up girls with 3kg of makeup to hide every single imperfection.

 

 

 

or even is pretty dang nice..

 

6081642696_9202ce2102_z.jpg

 

Because nothing on her is fake LOL!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anyone else think she's not that hot?

 

I dont fit it into the Hot bracket, i seem to go for alot more "Natural" looking girls than the stupidly dolled up girls with 3kg of makeup to hide every single imperfection.

 

 

 

or even is pretty dang nice..

 

6081642696_9202ce2102_z.jpg

 

Because nothing on her is fake LOL!

 

yeah, it thought her fingernails seemed slightly fake as well

Share this post


Link to post
Share on other sites

truck i run 7s at .8, they only come in 1.1 though

 

what?

 

i was sure those came in .8 gapping?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tumblr is the best place for looking up hotties, true story.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×